2012/06/01






Navn: Sophia
Fødselsdag: 21. Oktober
Køn: kvinde
Øjenfarve: grønlig brun
Hår farve: brunt
De sko du går i (mest):converse
Det du er bange for: miste det jeg holder af
Pepsi eller cola: cola
Ice tea eller te: te
Mcdonalds eller Burger King: Mcdonalds
Chokolade eller vanilje: Choko (er bare for godt)
Synger du: Altid.
Højre eller venstre håndet: højre
Går du i bad: selvfølgelig
Er du forelsket: nej
Tror du, at du er tiltrækkende: selvfølgelig er jeg det! ;))
Kan du enes med dine forældre: sometimes, sometimes not..
I sidste måned:
Drak du alkohol: ja...
Blev du fuld: ...
Shoppede du: ja
Spiste sushi: nej :(
Kom på en scene: nej
blev droppet: Nej ikke hvad jeg ved
bagte hjemmelavede kager: nej alt for lidt tid og lyst..
hvis jeg var?
Hvis jeg var en måned ville jeg være: august, godt vejr, sommerferie, glade mennesker, glad mig ;)
Hvis jeg var en dag i ugen: lørdag.
Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: 17.00 (Friends)
Hvis jeg var en planet: wtf?
Hvis jeg var et dyr: hest
Hvis jeg var et møbel: en reol (tror jeg?)
Hvis jeg var et træ: bøgetræ (den eneste jeg kender)
Hvis jeg var en blomst: annemone (det her var virkelig random..)
Hvis jeg var et instrument: guitar
Hvis jeg var en følelse: lykkelig
Hvis jeg var en farve: navy.
Hvis jeg var en grøntsag:pastinak <333
Hvis jeg var en sang: 17 (youth lagoon)
Hvis jeg var et tal: 8
det ene eller det andet?
Lilla eller grøn: grøn men er egenligt ret ligeglad
Svømme eller ski: ski
Pizza eller salat: begge dele 
Salt eller peber: salt.
Kærlighed eller venner: begge ting har jo noget med hinaden at gøre
favorit?
Farve: kan lide så mange farver
Sko: mine sko..
Butik: københavn K, weekday, urban outfitters, episode, wasteland, the second way
Ting at gøre i din fritid: guitar, synge, høre masser af musik, se vennerne, hjemmebio og og og...
Type musik: indie, alternativ, summer feeling musik (ved ikke helt hvilken genrer det går ud i)
Tv show: friends, sex and the city, beverly hills 90210




hej jeg keder mig rigtig meget så her er en liste om mig ;))



Ingen kommentarer:

Send en kommentar