2012/06/12

godt


jeg har det godt, men sommeren kommer og går, jeg har det bedre end før, jeg har det godt.
københavn spirer med glæde og det er for godt at være sandt..
 
lige nu er status at jeg ser noget sex and the city, jeg tænker over at jeg skal have købt mig friends sæsonerne og om jeg har nok penge (hvor meget koster det egentligt?).
jeg er også ved at tro på at jeg måske skal skaffe mig et sommerjob, til mere lort i kassen.
så er jeg ret stolt over at være lidt streber agtig, har fået 12 i en dansk anmeldelse og 10 i en fransk stil...
klokken runder de 22, nu vil jeg stoppe at se SATC og drikke min te gå ind på mit værelse lytte til noget youth lagoon og beach house.
skal også have snakket med min far om beach house koncerten i november (måske ses vi?)
 
ja det var meget unyttigt info ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar