2012/05/31

lynhurtigt update, news & et billede der ikke passer til :)






idag på planen stod der : stå op, cykle i skole, have timer..., komme hjem, sige farvel til min mutti       som  kommer om en uge, falde i søvn foran fjernsynet, vogne, få at vide af min far det ville være fint at jeg tog til distortion(wtf? efter han har fortalt mig at vi skulle i sommerhus, nå det må være næste år...), spise, se tysk film om kærlighed, skrive på bloggen, gå i seng, god nat, BUM.......

jeg er igang med et (såkaldt) projekt med mig selv, det går ud på at holde mig så længe som muligt langt væk fra Facebook (kan bare ikke klare alt det der gossip), nå men jeg skrive hvor lang tid det varede ;))

tak for denne dag :)
(en sætning som jeg elskede da jeg var lille kommer her)
slut, prut, finale, nu er historien til ende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar