2012/03/11

det var søndag

 vågnede i min seng hvor tre søde venner sad og snakkede, to af de søde gik, så var der kun en tilbage, vi drak morgen kaffe og hyggede med musik..., den sidste blev så også kørt hjem, så var det kun mig, jeg tog hjem til nogle venner vi gik igennem deres by som ikke er nogen by fordi det er Farum...,  der drak jeg også en kaffe, så kørte jeg hjem og kl. var kun 20:00 men jeg var utrolig træt så jeg faldt i søvn i bilen, men nu er jeg hjemme, katten skriger af mig :( , har lige skrevet med en "good friend" (men jeg tror han var blevet hacked), nu vil jeg begive mig i min seng, jeg vil høre Choir Of Young Believers og håbe at jeg må komme med til koncerten ;) , jeg må hellere gå i seng ...., jeg må hellere gå i seng.... 
☀Ha´ det godt ☀


Ingen kommentarer:

Send en kommentar